Ми щодня дуже ретельно і прискіпливо перевіряємо якість товару перед його відправкою!
Це перевірка на трьох етапах:
- при отриманні товару на склад;
- при прийомі на майстерню;
- при пакуванні для відправки.
Ви можете бути впевнені у якості та свіжості продукції. Це наша гордість і любов!
Але все ж якщо ви виявили якісь недоліки - негайно повідомте нам про це!
Ми залюбки все виправимо!
Порядок вирішення питань:
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, у період 3-х днів сповістіть нас про це.
Для отримання обміну, або повернення продукції напишіть нам у Вайбер +38 (097) 847-98-97 або на пошту nutsbox.office@gmail.com
Обовʼязково зробіть фото продукції, щодо якої виникли питання, та додайте його до запиту.
Надішліть нам запит.
Після розгляду ми проведемо обмін \ повернемо кошти \ закріпимо за Вами депозит на суму товару.