Ми щодня дуже ретельно і прискіпливо перевіряємо якість товару перед його відправкою! 
Це перевірка на трьох етапах:

  • при отриманні товару на склад;
  • при прийомі на майстерню;
  • при пакуванні для відправки.

Ви можете бути впевнені у якості та свіжості продукції. Це наша гордість і любов!
 

Але все ж якщо ви виявили якісь недоліки - негайно повідомте нам про це!
Ми залюбки все виправимо!
 

Порядок вирішення питань:

 

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, у період 3-х днів сповістіть нас про це.
Для отримання обміну, або повернення продукції напишіть нам у Вайбер +38 (097) 847-98-97 або на пошту nutsbox.office@gmail.com

Обовʼязково зробіть фото продукції, щодо якої виникли питання, та додайте його до запиту.

Надішліть нам запит.

Після розгляду ми проведемо обмін \ повернемо кошти \ закріпимо за Вами депозит на суму товару.